Wednesday, May 11, 2011

selamat hari ibu :)

assalamualaikum!!!(versi citer 'syurga cinta')

actually ari nie kn,ak cdg nk g jitra nk g hang out.tpi disebabkan geng hang out pun bz ngan mcm2.ak pun nk bz kan diri aku nie ngan 'things' yang memang penting.2 minggu lagi aku akan melangkah masuk ke KMP.korang taw ke apa itu KMP?KMP nie sejenis singkatan untuk Kolej Matrikulasi Perlis.paham x??x phm?KMP nie tmpt smbung bljr.x paham gak?lantax korang lah.haha!(dalam hati korang,"ingat aku bodoh sangat ke hah?")hee :) aku dpt uitm tapi dip akaun.ak teringin nak belajar sains.(tapi subjek sains yg aku x terer) apa bley wat kan,cuba nasib di matrik lah.

ari nie ak pegi BSN.korang taw ke BSN tuh apa?(muka minta penyepak)haha.nak pegi bayar yuran lah.takut x sempat nanti.tapi pegi tadi,lengang aje.senang berurusan.heran gak aku.selalunya bank penuh.maybe Allah permudahkan urusan aku.(bukak lagu'thank you Allah' kuat2).yay!skunk dah ada kad bank sendiri.(wat teruk!)lepas tuh ak pegi kedai favourite mak aku,'Kedai Hakim'.haha!oh btw,ak x pegi keseorangan,ak pegi ngan mak n akak aku.

selepas itu,tdung ak nampak selekeh bila aku dk belek2 kt crmin kedai tuh.(ish!dh aku nk g tngkp gmbr nie.)mm....bila dh bli kain suma,kitaorg pun lepak jap ats keta.

atas keta,

akak:nak pegi mana pasnie?
aku:makan pizza jum!
akak:kata nak pegi tangkap gambar.
aku:errr....(muka minx penampar)
akak:balik terus kunk.cakap elok2!
aku:makan pizza lah.tangkap gambar sok.hee :)


kitaowg pun g PIZZA HUT.....(irama pizza hut).skunk ada 50% diskaun.ari rabu ada apa ek?oh yah.personal super supreme n roti sup.ish!xnk yg tuh.kcik lak tuh.xpa2.yg len ada.btw,kitaowg kuar pun smbil celebrate mother's day.luv u lah mak!



ini lah akak aku n driver pada hari ini.haha(gelak jahat)


ini ialah ibu aku.PUAN AMNAH


sweet x kitaowang?haha.like mother,like daughter.


suapan kasih ais krim :)


sedapnya.lama x mkn,mengidam kutt.


sekali lagi aku tnya,"sweet x kitaowg?"haha.


p/s:aku makan pizza ari nie smpai nk trmuntah.haha!blurrpp..alhamdulillah :)

0 comments: