Wednesday, February 2, 2011

krisis di mesir

assalamualaikum n 1Malaysia.

ari nie mcm besa lah.bgun tido,mndi,mkn n bca paper.well!untuk mningkatkn ilmu semasa yg smakin karat.hoho.aku nie mmg jnis suka baca byk paper.KOSMO,METRO,UTUSAN,SINAR n byk agi,semua aku hentam.well.prihatin lah kn.:)

time aku baca paper,cerita utama skunk tntang kes 'krisis di Mesir'.aku kasihan tol ngan nsib pelajar2 kita kt sana.hope dowg oke lahh.btw,aku pun simpati gak ngan nasib pnduduk di Mesir.ye lahh kn,they just want the best 4 their life n country.kerajaan akan goyah kalau rakyat x setuju.btol x???

rusuhan yg berlaku di Mesir





mm...hope krisis nie akn cepat berakhir sblum byk nyawa yg melayang.ak baca paper tdi,pelajar2 kita sukar keluar dri tmpat tnggal,mknan smakin brkurangan n tido pun dlm ketakutan.banduan2 yg melepaskn diri dari pnjara brkeliaran di merata-rata.harap korg sbr lah.Allah akn membantu kalian.dgr citer,Malaysia akn antar kpl TLDM selamatkn dowg.hope dowg selamat pulang.

please pray for our Malaysian and all of the innocent people in Egypt.

0 comments: