Saturday, January 29, 2011

no title :)

pada ari yg mndung nie,angin mmukul-mukul seribu bahasa,langit di awan yg mendung tanpa ujan,angin menumbuk lagi sehingga maw tumbg.tett!apa yg aku ngarut nie.hadohh!

kali nie aku nk borak lah ckit psl attitude manusia zaman skrg.psl duit mmg xleyh deny lah kn.bak kta pepatah,'bukan kita gila duit,duit yg gila kita'.errr...ada kah peribahasa itu?hoho.skunk nie rmai sgt yg suka PERASAN!antara ayt perasan,"weyh,dia tgk aku lah." or "mcm lah elok sgt.dk tgk2!".sedangkn mangsa sdg tgk kwn pemangsa.well.mmg x slh tpi kena lah hati2 yoh becoz hal nie akn mnyebabkn org sekeliling akn wat dosa free je.taknak lah cmtuh.

apabila seseorg tuh nmpk diri dya bgus sdgkn tidak.so,jdi cm gmbr bwh nie lah doh.

i know lah no one is perfect but cuba betolkn prngai cmnie agar owg len x wat dosa free although kamu dpt pahala free :)

itu lah hujah aku.aku pun xtaw tiba2 nk post yg nie.mugkin tertengok citer MEAN GIRLS kot.hoho.sekian.

0 comments: